5 Ekim 2012 Cuma

Yeni Eğitici Oyuncaklarımız

Oğluma geçen ay unnadodan sipariş ettiğim oyuncaklarımız nihayet bugün geldi.Daha bunlarla oynamak için küçük ama sitede hazır indirim fırsatını yakalamışken kaçırmayayım dedim.Şimdilik daha göstermeyeceğim biraz zaman geçsin sonra tanışacak yeni oyuncaklarıyla.Şu ara kitaplarla haşır neşir oğlum içinden hayvanları,arabaları kısacası tanıdık şeyleri göstermeye bayılıyor.Bunlar da oyuncaklarımızın resimleri.





ayıcık giydirme oyunu


ipe tahta nesne dizme









sayı çubukları

sayılar










Unnadoda bazen gerçekten güzel ve uygun fiyatlı şeylerle karşılaşıyorum.Oyuncaklarda  +3 yaş için yazıyor ama 2 yaş civarı yavaş yavaş ilgisini çekmeye başlayacaktır.Bizde böylece bir yandan eğlenirken bir yandan da sayıları ,renkleri öğrenmiş olacağız.Bugünlerde montessori eğitimi metoduna takmış durumdayım.Bu eğitim metoduyla tanışmam nurturia sayesinde oldu.İyi ki de tanışmışım zira bence çocuk eğitiminde oldukça etkili bir yönteme benziyor.Şimdilerde bende bir öğrenci edasıyla montessori eğitimini ve içerdiği etkinlikleri araştırıyorum netten.Bununla ilgili dosyamda da pek çok etkinlik ve aktivite biriktirdim.Zamanı gelince hepsini en etkili şekilde kullanmak için sabırsızlanıyorum.Oğlumla zaman zaman montessori etkinlikleri de yapıyoruz.Mesela sayı çubuklarını tuzluğun içinden geçirmek gibi.Bununla ilgili pek çok blog yazan anne ve onların çocuklarıyla yaptığı birçok aktivite ile karşılaştım.Ve onlardan çok şey öğrendim.Takip ettiklerim arasında enduruyanım, barışıngünlüğü  gibi blog siteleri de var. Aldığım bu oyuncaklar da aslında montessori aktivitelerini yaparken de yararlanacağımız türden.Şuan oğlum 15,5 aylık ama oğlumun büyümesini ve bizim de bu aktiviteleri birlikte zevkle yapacağımız günleri dört gözle bekliyorum.Montessori ile ilgili kitapları ve yazılanları da elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum.


Hiç yorum yok: