12 Ekim 2012 Cuma

Çok Amaçlı Kutumuz

Geçen ay İkeada gezerken gözüm bu taşıma kutusuna ilişti.İçerisine aldığınız eşyaları koyup taşıyabileceğiniz karton bir kutu.İlk önce sadece mağaza içinde kullanılan türden bir kutu sandım ama öyle değilmiş.Saplı olduğu için de oldukça pratik.Üstelik ücretsiz alıp eve götürebilirsiniz.İkeaya uğrarsanız mutlaka alın derim.Evde pek çok işe yarayacak cinsten.İster gazete- kitap koymak için isterseniz de benim gibi el işi malzemelerinizi koymak için oldukça ideal.Daha pek çok şey için kullanabilirsiniz.Ben dışını yapışkanlı kağıtla kapladım.Böyle daha albenili ve güzel oldu.Sizce de öyle değil mi?


1 yorum:

barisingunlugu dedi ki...

Cok güzelmiş,yakınlarda gittim Ikea ya ama görmedim bu kutuyu.bir dahaki gidişimde daha dikkatli gezeyim,teşekkürler paylaşım icin...