1 Ekim 2012 Pazartesi

İzmir Doğal Yaşam Parkını İlk Ziyaretimiz

İzmir Doğal Yaşam Parkı açılalı epey olmasına rağmen bize ziyaret etmek geçtiğimiz pazar günü(30 Eylül) kısmet oldu.Eşim ve oğlumla biraz uzun bir yolculuktan sonra hayvanat bahçesine nihayet ulaştık.Zaman olarak 45 dk. sürdü ama Gaziemir Sasalı arası uzak kalıyor.Oğlumun da hayatındaki ilk hayvanat bahçesi ziyaretiydi.Ne tepki vereceğini merak ediyordum.Evde benim yaptığım hayvanları tanıtma kartlarıyla sık sık oynuyor ve hayvanlar ilgisini çekiyordu.Birde gerçeğini görsün istedim.Ama anladım ki oğlum oradaki hayvanları tanıyabilmek  için daha çok küçük.Birkaç yıl daha büyüyünce eminim ki daha fazla ilgisini çekecektir.Zaten gittiğimiz saat itibariyle midir nedir anlamadım hayvanların bazıları şekerleme uykusuna yatmıştı :)) Yada sıcaktan bunalmışlardı. Aslan, kaplan hepsi uykudaydı.Ayrıca hayvanlara doğal yaşam ortamı sundukları için biraz uzakta kalıyorlardı.Bazılarını biz bile net göremezken oğlumun görmesi imkansızdı.Yine de bizim için gayet eğlenceli geçti.Parkın içi epey büyük yürü yürü bitmiyor sanki.Ama tüm hayvanlarlar o kadar güzel ki ki çok etkilendim.Bunlar da gezimizden ve parktan birkaç kare.



off hava çok sıcak biraz gölgede kalayım :))
 
küçüğüm ama çok sevimliyim :))


uyuyan güzel rapunzel :)

çekmeyin utanıyorum:))


Elini biraz daha uzat yetişemiyorum:)



cesaretin varsa yanıma gel :)


tüh saklanamadım :)

Gidip görmek isteyenler için de kısa bilgi: Giriş ücretli tam- 3 tl. , öğrenci-1 tl. ,0-6 yaş ücretsiz.
Gişeler giriş turnikelerine gelmeden hemen sağda .İlk önce ordan jeton almanız gerekiyor.Yoksa bizim gibi ilk defa gidenler doğrudan giriş turnikelerine yönelince yetkili görevli sizi henem oraya yönlendiriyor.Aslında giriş turnikelerinin yanında satışı yapılması daha mantıklı olurdu.Turnikelerden geçerken parkın kısa tanıtımını içeren bir broşür edinmenizi tavsiye ederim.Arkasında bulunan harita çok yardımcı oldu bize .Park büyük olduğu için haritadan hangi hayvanları görmek isterseniz doğru oraya gidebilirsiniz.Arabayla gidenler için otoparkı gayet geniş.Ayrıca otobüsle de ulaşım mevcut.Geziniz bitince yol üstünde piknik yapabileceğiniz Sasalı piknik alanı var .Şimdilik benim gözlemlerim bunlar.Oğlum biraz daha büyüyünce tekrar gidip görmeye karar verdik..Daha dataylı bilgi için www.izmirdogalyasamparki.org.tr/  yi ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: