Metem

24 Haziran 2013 Pazartesi

Sezonu Açtık

Yaz geldi ,havalar ısındı ve bizde nihayet deniz sezonunu açtık. Dün günübirlik Çeşme-Ilıcaya gittik. Denizi ve kumu özlemişim yaa. Oğlumla sahilde bol bol kumla ve suyla oynadık. Gerçi oğlum ilk başlarda kumla olmaktan ve eline ayağına batmasından pek hoşnut olmasa da zamanla alıştı. Çok titiz bir oğlum var yaa ne yapacağım bilmiyorum :)) Denize de ancak bacaklarını sokabildim o da denize tekme atıyoruz oyunuyla yoksa girmek ne mümkün :) Uyku konusunda da beni zorlar diye düşünmüştüm ama kucağımda biraz sallayınca hemen uyudu tabii 45 dk. falan anca. Olsun o  bile yetti ona. Bakalım bir sonraki rotamız neresi olacak .

 

Oyuncaklarımız Geldi :)

Geçtiğimiz hafta Arzu teyzemizden sipariş ettiğimiz oyuncaklarımız kısa sürede elimize ulaştı. Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Oğluma 8'li ahşap setlerden ve kare hayvan labirenti aldım. Tabi oyuncakların hepsini ortaya çıkarmadım. Yoksa ben başıma gelecekleri biliyorum :) Şimdilik sadece şekilleri geçirme oyununu ve labirenti çıkardım. Şekilleri kısa sürede yerlerine taktı. Diğer haftalarda da dönüşümlü olarak yenilerini çıkaracağım ortaya. Bu set bizi birkaç ay oyalar. Gerçi öyle yarım saat falan oynadığı yok zaten bu kadar uzun sürede oynadığı hiçbir oyuncağı yok:))  Daha pek çok seçenek için http://www.nurturia.com.tr/people/adaada Arzunun sayfasından pazar yerine bakabilirsiniz. Ayrıca facebooktan https://www.facebook.com/OyuncakAnnesi  da takip edebilirsiniz. Bizim listemizde daha alınacaklar var ama zamanla tabii.

 

 


19 Haziran 2013 Çarşamba

Harita Çivileri ile Çalışmamız

Bu etkinliği sevgili arkadaşımın blogunda http://duygubalca.blogspot.com/2013/05/harita-civileri-ve-kopuk.html görünce yapmaya karar vermiş ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Bugün oğlumla kısa süren bir çalışma yaptık ve harita çivilerini strafor köpüğe batırdı. Etkinlik birkaç dakika sürdü ama o minik parmakları ile çivileri yakalaması ve batırması çok tatlıydı :)) Strafor köpüğün üzerine keçeli kalemle renk şeritleri ve üçer tane de nokta çizdim ki yerlerine batırması daha kolay olsun.

 

 

17 Haziran 2013 Pazartesi

Barbunya Ayıklama

Kendime küçük bir yardımcı yetiştiriyorum. Bugün yemek yapmak için oğlumla birlikte barbunya ayıkladık. Buda bizim için bir etkinlik niteliğinde oldu. Nihayetinde minik parmak kaslarını çalıştırmış olduk. Ben barbunyaların kabuklarını açtım o da içindekileri tek tek çıkardı. Böylece bugünkü yemeğimizde oğlumun da katkısı oldu :))

 


Hobim - Cam Boyama

Ve nihayet pekçok blogda gördüğüm ve yapmak istediğim cam boyamaya da el atmış bulunmaktayım. Bunlar da benim ilk eserlerim :))

 
 

Doğum günü Kutlamamız

Oğlumun doğum günü hafta içine denk geldiği için biz de kutlamamızı hafta sonu yaptık. Bu kez ilk doğum günümüz kadar şaşalı olmasa da ailemiz ve sevdiklerimizle bir arada olmanın verdiği mutluluk her şeye değdi doğrusu. Gerçi hafta içi Nurturia annelerimizle gerçekleştirdiğimiz kıpraşmamızda bizim için sürpriz bir doğum günü yapmışlardı. Hepsine tek tek çok teşekkür ediyorum. Beni çok mutlu ettiler. Gelelim hafta sonu yapılan kutlamamıza. Menü bu kez daha sınırlıydı. Patates salatası , makarna salatası, elmalı un kurabiyesi, küçük kanepeler, zeytinyağlı sarma, baklava yufkasından peynirli börek ve pastamız vardı. Ve işte doğum günümüzden kareler.

 Oğlum için hazırladığım afişi masamızın arkasına astım.
 
Bunlar da küçük kanepeler için hazırladığım kürdanlar.Bunları yaparken oğlum bir yandan da eşlerini bularak eşleştirme oynadı :))




 Bu da gelen misafirlerimiz için yaptığım(ız) teşekkür notu.








                                                                                                        Ve işte 2 yaş pastamız .

Babalar Günü

Dün babalar günüydü ve biz de babamıza kendi el emeğimiz olan hediyemizi verdik. Tüm babaların bu güzel ve anlamlı günü kutlu olsun :))

13 Haziran 2013 Perşembe

2 Yaşındayız :)))

Bugün 13 Haziran 2013. Zaman ne de çabuk akıp geçiyor. Dile kolay 2 yıl geçti üstünden kuzum doğalı. Bugün anne oluşumun, tam bir aile oluşumuzun ikinci yıldönümü. Oğlumla dolu dolu geçirdiğimiz koca iki yıl. Evimizin neşesi, huzur kaynağımız , tatlı oğlumuz yeni yaşın kutlu olsun. Sana hep sağlık, mutluluk, huzur ve bereket getirsin. İyi ki bizimlesin. Şu iki yılda seninle  senden çok şey öğrendik. Ömrümüze ömür katanım yolun hep açık ve aydınlık olsun. Nice mutlu yıllara bir tanem.

   M utluluktan uçuran
E vimizi ev yapan
      T ek varlığımızsın bizim 
      E n sevinçli gün bugün.


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN OĞLUM

NİCE YILLARA HEP BİRLİKTE

11 Haziran 2013 Salı

Örüntü Bloklarla Çalışmamızın Devamı

Örüntü bloklarla çalışmamıza devam ettik ama bu kez oğlum pek dikkat çevirmedi biraz kendisi koydu biraz da o gösterip ben koydum. Bazı sayfaların çıktılarını daha önce bahsettiğim siteden aldım bazılarını da ben kendim çizdim (güneş,gemi,çiçek)

 
 

 

 

Hobim

Peçete dekupajı ve hazır transfer kullanarak yaptığım ahşap objelerim.



 



 



5 Haziran 2013 Çarşamba

Örüntü Bloklar ile Çalışmamız

Geçtiğimiz hafta sonu Kemeraltına inmişken kırtasiyeye de uğradım ve iki paket örüntü bloklardan aldım. Pek çok blogda bu çalışmaları görmüştüm ve tek bir paketin yeterli olmadığını öğrenince bende iki tane aldım. Aslında ilkokul 1-5 sınıflar arası için yazıyor ama bizde ufaktan kendimizce başlayalım dedik. Biz şimdilik sadece renk eşleştirme ve bazı basit hayvanları yaptık. Ayrıca ben tüm örüntüleri değil de sadece kullanılacak olanları koydum oğlumun önüne. Nede olsa daha küçüğüz :) Ama bence çocuklar için de oldukça faydalı bir materyal. Üstelik fiyatı da gayet uygun . Ben paketini 2 tl.ye aldım. Örüntü çalışma kağıtlarını pek çok blogda da bahsedildiği gibi buradan alabilirsiniz http://www.prekinders.com/pattern-blocks/ . Ama ülkemizde satılan örüntü blokların boyutları buradaki çıktılara göre biraz büyük kaldığından size tavsiyem benim de yaptığım gibi yazıcıdan çıktınızı % 125 boyutunda almanız. O zaman büyüklüğü tamam geliyor.Ve bunlar da bizim çalışmalarımız :)) Devamı gelecek ....