7 Mayıs 2013 Salı

Ütü ile Laminasyon ve Taşıtlar Hafıza(Eşleştirme ) Oyunumuz

Laminasyon filmini yanda da görüldüğü gibi tekli olarak kırtasiyeden alıyorum. Aslında 100 paket halinde almak istiyorum ama bakalım ne zaman alıcam :)
Laminasyon işlemini ekmek kesme tahtasının üzerinde yapıyorum . Düz zeminde daha kolay oluyor ve daha iyi yapışıyor.
Laminasyon filminin arasına küçük küçük kestiğim hafıza, eşleştirme oyunumuzun kartlarını aralıklı olarak yerleştiriyorum.

Laminasyon filmini kapatıyorum.
Üzerini havlu ile kapatıyorum. Ama evinizde kullanmayacağınız bir havlu koymanızı öneririrm çünkü ütü ile zamanla yanıyor heba olmasın havlunuz :))
Daha sonra buharlı ütünün en sıcak ayarı ile laminasyon filminin kapalı köşesinden açık olan köşesine kadar yavaş yavaş hava kalmayacak şekilde ütülüyorum. İlk denememde gelişigüzel ütülediğim için filmin içinde hava boşlukları oluşmuştu aklınızda olsun :))
Birkaç dakikalık ütüleme işleminden sonra ara sıra kenarlarının ve içlerinin yapışıp yapışmadığını kontrol ediyorum ki her tarafı güzelce yapışsın.





 Ve işte bitmiş hali. Daha sonra kenarlarında biraz pay bırakarak kesiyorum. Eğer kenarları tam yapışmamışsa kesilmiş olanları tekrar ütü ile geçip yapıştırıyorum. Resimlerin çıktısını alamak isterseniz http://www.themeasuredmom.com/free-matching-memory-game-for-kids-transportation/  tıklayın. Buna benzer pekçok eğlenceli oyunlar bulabilirsiniz :) Kolay gelsin .

                                                                                                                  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

makinayla yapmak için satılan laninasyon kağıtlarında da ütü işe yarıyor mu?incesi kalını farkeder mi?

Unknown dedi ki...

Kaç micron olanı kullaniyorsunuz