10 Ekim 2013 Perşembe

Sebzeler Yapbozumuz

Daha önce çiftlik hayvanlarını aldığımız Eolo marka yapbozun bu kez sebzeler olanını aldım. Oğlum severek yapıyor. Sebzeler yapbozunu yaparken hem sebzeleri tekrarladık hem de renklerine göre yerleştirdiğimiz için renk tekrarı için de güzel oldu.
























Ve akşamları oynamakdan zevk aldığımız bir diğer şey de oyun hamurları. Ben kız ve erkek suratları yaptım ve oğlumla kız erkek cinsiyeti üzerine konuştuk. Kendisinin erkek , Irmak abasının da kız olduğunu ve suratlardan hangisinin Mete  hangisinin Irmak olduğunu bulduk. Oyun hamurlarının bu özelliğini ben de seviyorum. Eğlenceli olmasının yanı sıra öğretici rölünü de işin içine katma fırsatı yaratıyor.
























Bu akşamki bir diğer etkinliğimiz de hava taşıtlarını bulmaktı. Bulduğumuz hava taşıtlarının üzerine gülen yüzler yapıştırdık.






1 yorum:

Deniz dedi ki...

cokn guzel tum aktıvıteleırnız ellerınıze saglık. sebzeler yapbozunun baska cesıtlerınıb ır arkadasta gormustum cok begenmıstım sız de gule gule kullanın