2 Ekim 2013 Çarşamba

Armut Puzzlemız ve Diğer Etkinliklerimiz

Konu ile ilgili etkinliklerimizle yine karşınızdayız:)) Ve tabiki konu dışı da :)

İlk etkinliğimiz armut puzzle. Oğlum çok hevesli olmasa da birlikte dizdik .

 


 
 
İkinci etkinliğimiz sarı grapon kağıdı ile armudun içini doldurmaydı. Ama tam olarak dolduramasakta sarı olduğunu öğrenmeye yetti.
 




 
Üçüncü etkinliğimiz daha önce de yapmış olduğumuz örüntü bloklarla elma ve ananas tamamlamaydı.
 





Ayrıca oyun  hamurundan tavşan yaptım ve oğlum da havuçları yedirdi. Nedendir bilinmez ama siyah yaptım tavşanı :))

 


Konu dışı etkinliklerimiz de devam etti bu arada. Daha önce verdiğim siteden aldığım çıktı ile oynadık. Benim talimatlarım doğrultusunda oğlum yıldızları yapıştırdı. Büyük küçük ve renk çalışması için oldukça güzel bir etkinlik oldu.



 


Pon ponları evdeki uzun rulonun içinden atarak yere düşmesini seyrettik ve rengarenk bir tarlamız oldu.

 
Ve son olarak  günlük yaşam becerisini geliştirecek bir etkinlikle gecemize son verdik. Plastik  bıçakla ve çatalla muzumuzu kestik ve oğlumla birlikte yedik :)



 

4 yorum:

Duygu ÖZDAMARLAR dedi ki...

bol aktiviteli bir gece olmuş yıne harikasınız...

Unknown dedi ki...

ne güzel zaman geçirmişsiniz...

Nagihan Demetoğlu dedi ki...

Daha ne olsun valla dolu dolu bir gün olmuş yine. özellikle şekilli etkinliğinize bayıldımmmm

Etkaca dedi ki...

cocuklar her an ayni motivasyonu gosteremeyebiliyorlar,saglik olsun,hayatlari boyunca yapacaklari ilk ve son armut yapbozu yada grapon yapistirma etkinligi olmadigini dusunmek rahatlatiyor,ben careyi bunda buldum :))