1 Ekim 2013 Salı

Balkabağı Etkinliklerimiz ve Diğerleri

Bu haftaki konumuzu sonbahar meyve ve sebzeleri olarak belirledim. Etkinliklerimiz de konuyla ilgili olarak balkabağı şekil eşleştirme , balkabağı pon pon yerleştirme ve boyama, balkabağı puzzle , elma kurduna yol çizme ve konu dışı gölgesini bul oyunuydu.

 İlk etkinliğimizde evalardan kestiğim şekilleri balkabaklarımızın içine yapıştırdık. Çıktı almak için http://printables.atozteacherstuff.com/1343/pumpkin-shapes-matching/ bakabilirsiniz.





İkinci etkinliğimizde balkabağının içindeki noktalara pon ponlarımızı daha önce bahsettiğim diyalogla yerleştirdik ve daha sonra mum boyamızla boyadık.









Üçüncü etkinliğimizde balkabağı puzzle yaptık. Evaya yapıştıp arkasını magnetledim böylece oynaması daha kolay oldu. Çıktı almak için http://www.3dinosaurs.com/printables/packs/fall.php bakabilirsiniz.
 






Bir diğer etkinliğimiz de sonbahar meyvesi olan elmamızın içindeki elma kurduna yol çizmekti. Oğlum yolu dolambaçlı değil de daire şeklinde çizmeyi tercih etti :))





 
Konu dışı bir etkinliğimiz de eşyaların gölgesini bulmaydı. Çıktı almak için http://www.kidsunder7.com/search/label/Puzzles sitenin içindeki sayfalara bakabilirsiniz. Pek çok yazdırılabilir sayfa var işinize yarayacak.
 
 
 

Ve son etkinliğimiz oğlum daha çok küçükken  gördüğüm ve hazırladığım bir oyundu. http://www.enduruyanim.com/2012/09/21/sayilar-panosu-sayi-sayma-el-becerisi-ve-dikkat-calismasi/ burda sayı üzerine yapmıştı durunun annesi bende sebzeler için hazırlamıştım. Oynamak şimdiye nasipmiş. Stikırlardan çıkardığım sebzenin bir tanesini zarfın içine bir tanesini de kartona yapıştırdım ve oğlumdan zarf ve karttaki sebzeyi eşleştirmesini istedim.

2 yorum:

gamze dedi ki...

hepsi çok güzel ama ben zarf oyununa bayıldım Nurcancım teşekkürlerrr

Nagihan Demetoğlu dedi ki...

bayıldııımmm her biri ayrı güzel... balkabağı şekil eşleştirmeyi bende çıktı almıştım ama maalesef henüz yapamadık. en kısa zamanda uygulamaya alalım :) Mete kuzumun ellerine sağlık...