13 Mayıs 2012 Pazar

Anneler Günü

Her yıl Mayıs ayının ikinci haftası pazar günü anneler günü kutlanır.Bu yıl bu anlamlı gün (13.Mayıs.2012) de benim için çok güzel ve özel bir an oldu.İlk defa annelik duygusunu tattığım sevgili oğlum bana çok özel bir hediye verdi.Gerçi en büyük hediyem kendisi . Babası oğlumla kendi adına bana "yılın en iyi annesi oscarı"nın heykelini ve çok özel bir kolye hediye almış.

 

Tabi gül demetini de unutmadım.Tam üç tane gül vardı; oğlum,eşim ve ben yani ailemiz.Gerçekten çok sevimli bir hediye.İlk anneler günümde beni bu ödüle layık gören canım oğlum ve sevgili eşime sonsuz teşekkürler ediyorum.Ben de bu ödüle fazlasıyla layık olan canım annemin anneler gününü kutlar bir ömür boyu sağlıkla bir arada olmayı diliyorum.Annelerimiz için ne yapsak az şimdi bunu daha iyi anlıyorum.Çünkü annelik gerçekten çok ama çok zor bir zanaat.Tüm sevgisi ve özverisiyle tam üç çocuk büyüten annemin hakkını ödeyemeyiz. Annelik sabır ve emek demek.Bu özel günün tüm anneler için gönüllerince geçmesi ve tüm dileklerinin bir gün gerçekleşmesi dileğiyle ellerinden öpüyorum.Oğlum bugün tam 11 aylık oldu yakında ağzından o sihirli kelimeyi ,ağzımızdan hiç düşmeyen "anne" kelimesini duymayı sabırsızlıkla bekliyorum.İşte o zaman hayat benim  için daha  bir manidar olacak.Canım oğlum seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok: