9 Aralık 2013 Pazartesi

Kardan Adamlarımız

Kış mevsiminin iyiden iyiye kendini göstermeye başladığı ve etrafta karların yağmaya başladığı şu günlerde biz de kardan adam yapalım dedik. Gerçeğini yapmak İzmir de imkansız olunca bizde köpükten yapmaya karar verdik. Nt mağazasından aldığım büyüklü küçüklü köpüklerden başladık işe. İlk önce büyük köpüğün ortasına kürdan batırdım ve kalan kısmına da küçük köpüğü batırdım ve ortaya kardan adamımız çıkmaya başladı. Geriye süslemesi kaldı. Kollarını da renkli şönillerden küçük parçalar keserek köpüğe batırdım. Zaten içi telli olduğu için oldukça kolay giriyor. Gözlerini de yine nt den aldığım ağız burun göz setinin içindeki en küçük gözlerden yapıştırdık. Renkli grapon kağıtlarla da saç, atkı ,düğme yaparak yapıştırdık. Ve kardan adamlarımız hazır :))
 
 




 

3 yorum:

nihalmete dedi ki...

çok güzel olmuş, şu straforlardan bulabilirsem ben de deneyeyim

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş ki....

Nagihan Demetoğlu dedi ki...

Bunlara bayıldım şahane ellerine sağlık tekrardan canım