30 Mayıs 2013 Perşembe

Şekil Yapıştırmaca

Aktivitenin adını bulamadım iyi mi :) Neyse bu etkinliği de yine yabancı bir blogda görmüştüm ama o kadar çok site inceliyorum ki hangisinde olduğunu hatırlayamadım. Orada renkli kalp şekillerinin üstüne yine renklerine göre kalplerin yapıştırılmasından bahsediyordu. Bende kendim şekillerle yapmayı planladım. Pazarlarda yada japon pazarlarında metresi 1 tl ye satılan yapışkanlı kağıdı yapışkanlı yüzeyi dışa gelecek şekilde cama bantla yapıştırdım. Sonra üzerine  keçeli kalem ile kare, daire, üçgen ve kalp şeklini çizdim. Renkli kartonlardan da 4 er adet şekilleri kestim. Ve oğluş uyanınca aktivitemizi yaptık. Bu aktivite öyle uzun sürmese de bizim için çok eğlenceli oldu.

 

 

2 yorum:

Gamze dedi ki...

valla bence bu da gayet başarılı bir etkinlik olmuş canım oğluşunun ve senin ellerinize sağlık

nurcan dedi ki...

sağol canım :)