2 Ocak 2013 Çarşamba

Aylık Görsel Duvar Panomuz

Oğluma bir şey göstermek istediğimde bu duvar panomuz oldukça etkili oluyor ve görerek daha kolay öğreniyor .Yaşı itibariyle küçük olduğundan çoğu etkinliği yapamıyoruz oğlumla .Dikkatini vermesi 2-3 dk sürüyor haliyle de etkinlikler yarım kalıyor. Bende kendimce böyle görsel bir şey yapmaya karar verdim. Pano salonumuzda duruyor ve oğlum sürekli gördüğü için asılı olan resimler dikkatini çekiyor. Mantar panoyu duvara sakız şeklinde olan  uhu ile sabitledim . Her ay yada ilgisine göre belli zamanlarda resimleri ve üzerinde yaptığım şekilleri değiştiyorum ve ona da anlatıyorum. Oldukça da ilgisini çekiyor .Mesela geçen ay yüz ifadelerinden mutlu-üzgün kavramını göstermek için netten mutlu ve üzgün yüz ifadelerini bulup word dosyasına yapıştırıp çıktısını aldım. Sayfayı şeffaf dosya poşetine koyup mantar panoya astım. Yanına da mutlu ve üzgün yüz ifadelerinin küçük bir şablonlarını çıkarıp çubuklara yapıştırdım. Oğlum şuan mutlu ve üzgün kavramlarını biliyor ve sorduğumda taklidini yapabiliyor. Bu ay da konu olarak kışı seçtim ve yine netten bulduğum resimlerden bir dosya oluşturup çıktısını panoya koydum. Yanına da karton ve keçeden yaptığım kardan adamı astım. Şimdi resimleri gördükçe kardan adam diyor kendi dilince. Eğer sizde çocuğunuza görsel olarak bir şeyler göstermek istiyorsanız bu panodan yapabilirsiniz. İşte bizim panolarımız :)




2 yorum:

Deniz dedi ki...

cok hos bır fıkır ben yaptıklaırmızı seffaf dosyaya koyup kaldırıyorum bu sekılde panoya asmak cocuk ıcın daha tesvık edıcı olur

nurcan dedi ki...

evet dediğiniz gibi bende daha sonra tekrar kullanmak üzere dosyalayıp kaldırıyorum .