17 Eylül 2013 Salı

Yağmur Yağıyor Etkinlikler Akıyor :))

Sonbaharın gelişiyle havaların iyiden iyiye serinlemeye başladığı ve yağmurların yağmaya başladığı şu günlerde temamızın içine yağmur, rüzgar, bulutlar vb. gibi hava olaylarını ekledim bu hafta. Bu akşam oğlum her zamankinden çok formdaydı ve tabir yerindeyse aktivitenin dibine vurduk  :)) Maşallah diyim de yarın hemen cayar , sıkılgan yapılı bir oğlum var. Ayrıca artık oğlumla diyaloglarımız da ilginç hal almaya başladı. Artık benim cümlelerimi bana satmaya başladı. Ben genelde etkinlik yaparken motivasyonunu arttırmak için aferin oğluma diyorum. O da bu akşam birlikte boyama yaparken bana kalemi veriyor ve anne sen bununla boya deyip yapınca da anne aferin sana dedi yaa : ) koptum ben resmen bakalım daha neler görücez. Neyse uzun lafın kısası resimlerimizle bu akşam yaptıklarımız :)

İlk etkinliğimiz birlikte boyadığımız şemsiyemiz.








İkinci etkinliğimiz yapışkanlı şeffaf kağıda çizdiğim bulut ve yağmur damlalarını pamuk ve grapon kağıdı ile doldurma.
















Üçüncü etkinliğimiz konumuzun dışında olan ama severek oynadığımız şönile boncuk dizme. Boncuklar benim gözetimimde dizildi zira çocuklar için boyutu tehlikeli olabilir.









Dördüncü etkinliğimiz Yağmurlu Bir Gün kitabını inceleme.






Son etkinliğimiz oyun hamuru ile eşleştirme. Ben kalıplarla şekilleri çıkardım ve oğlum da eşleştirdi.

Hiç yorum yok: