29 Ekim 2012 Pazartesi

Katlı ve Katsız Otoparkımız

Erkek çocukları için vazgeçilmez oyuncaklardan birisidir arabalar. Bayramın 2. günü A 101 marketten oğluma onlu küçük arabalar aldım. Kampanyada 10 tl.idi.Bazen çocuklar için güzel ve uygun fiyatlı ürünler geliyor oraya genelde netten takip ediyorum. Arabalarını pek sevdi ağzıyla  bir şeyler söyleyerek sürüyor onları minicik elleriyle. Daha önce nurturiadan bir arkadaşımız oğluna yaptığı otoparkı paylaşmıştı bizimle. Adını bilmiyorum ama paylaşım için tekrar teşekkür ediyorum. Benim de aklıma onu yapmak geldi. Gerçi daha önce iki katlı otoparkı yapmıştım. Ama oğlum onu pek hoyratça kullandığı için parçalanmasın diye kaldırmıştım bir kenara biraz daha büyüyünce çıkarmak için. Bende bu sefer istediği gibi oynasın diye tek katlı olanını yaptım ve ilk defa kendi kendine biraz da olsa oynuyor arabaları ve otoparkı ile. Otoparkı ayakkabı kutusundan yaptım. Üst kısmı için kutunun kenarlarını yol gibi kestim iki tarafından. Kutunun kapağını da yükselti olsun diye altına yapıştırdım. İçini ve dışını yapışkanlı kağıt ile kaplayıp sarı şeritlerle çizgiler yaptım. Oldukça basit oldu ve fazla zamanımı almadı. İki katlı olanını da benzer şekilde yaptım. Erkek anneleri için farklı bir oyuncak alternatifi. İleriki zamanlarda açık otopark yapma fikrim var ama biraz daha büyümesini ve farkında olmasını bekliyorum. Zira şimdi her şeyi kopartma,parçalama,bozma modunda oğlum. Bunlar da arabalarımız ve otoparklarımız.




4 yorum:

Etkaca dedi ki...

çok beğendim yaa harika olmuş.
bayılıyorum evde yapılan anne eli değmiş oyuncaklara..
ellerine sağlık canım

nurcan dedi ki...

teşekkür ederim canım elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyoruz.

Adsız dedi ki...

Cok guzel olmus, blogunuz cok guzelmis.

nurcan dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.