18 Mart 2013 Pazartesi

Zımpara Rakamlar ve Renkler Kartlarımız

Bu aralar oğlumla sayıları tanıma aşamasındayız. Ben de daha erken olsa bile boş zamanım varken bu zımpara rakamları yapayım dedim. Tabi arkaları boş kalmasın diye renkleri de araya sıkıştırdım. Montessoriye göre zımpara rakamları yeşil zemin üzerine olması gerektiğinden bende aslına sadık kalarak kalın kartonun üstüne yeşil ince kartonu yapıştırdım.Ve Etka'nın blogundan aldığım rakamların çıktısını zımpara kağıdı ile kestim ve kartonumuza yapıştırdım. Arkalarına da kestiğim renkli keçeleri  tutkalla yapıştırdım. Böylece bir yandan rakamları öğrenirken diğer yandan da renkleri öğreniriz dedim.





Burada da oğluma elleriyle zımpara rakamını hissetsin diye dokundurdum. Baktım hemen o da aynısın yapmaya çalışıyor. :))

3 yorum:

Etkaca dedi ki...

Çok güzel olmuşlar canım iyi günlerde oynasın bol bol öğrensin kuzucuk:)

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş güle güle oynacık Emrecik bende en kısa zamanda yapacağım hep erteliyorum ama vakti geldi geçiyor bile :)

nurcan dedi ki...

Teşekkürler hanımlar :)