1 Mart 2013 Cuma

Biraz Da Benden :)

 Bloguma genellikle oğlumla ilgili şeyleri yazıyorum ama biraz da kendimle ilgili yazayım dedim. Geçen ay mahallemizde semt evi açıldı ve değişik kurslar verilmeye başlandı. Bende ahşap boyama kursuna başladım. Gerçi öyle çok uzun süre kalamıyorum .Oğlumu kayınvalideye bırakıp 1-2 saat de olsa kendi hobimle ililenmek bana büyük bir zevk veriyor. Bütün gün evde ben de sıkılıyorum haliyle. Bu kurs sayesinde hem yeni insanlarla tanışıyor hem de 7/24 anne olmanın dışında kendimle ilgili de birşeyler yapmış oluyorum. Çocuk büyütmek hem çok zevkli hem de çok yorucu bir yolculuk. Bazen de hobilerimizle meşgul olmak gerekiyor. Şimdilik yaptığım işte oldukça acemiyim :) Ama zaman geçtikçe daha iyi şeyler ortaya çıkacağına inanıyorum. Bunlar da boyadığım ahşap tepsim ve bardak altlıklarım :)

Hiç yorum yok: