24 Eylül 2012 Pazartesi

Nurturia Anneleri ile Buluşma

Geçen cumartesi (22 Eylül) Nurturia anneleri ile kaynaşma buluşmamız vardı.Nurturia ,annelerin çocuklarını büyütürken yanında olan sorunlarını,fikirlerini ,tecrübelerini paylaşabildiğin bir site.Bu siteye üye olduğum için çok mutluyum.Sanal da olsa yeni insanlarla tanışmak, bilgi paylaşımında bulunmak oğlumu büyütürken bana epey yardımcı oluyor.Nurti ailesinden İzmirli annelerle kıpraşmamızı herkesin gelebileceği ortak yer olarak Alsancak Tarihi Hava Gazı Binasında gerçekleştirdik.Mekana daha önce hiç gitmemiştim ve merak etiğim bir yerdi.İçerisi oldukça geniş ferah bir yer.Bahçesi de bol yeşillikli güzel bir alan.Zaten İzmirdeki açık hava konserlerinin çoğunlukla yapıldığı bir mekan.10 anne ve birbirinden tatlı 10 bıcırıkla  tanışmış olduk böylece.Çocuklarımızın yaşı gereği birlikte oynamasalar da bir arada olmak hepimiz için iyi geldi.Kendi adıma tüm annelerle tanıştığıma sevindim.Gerçi kuzularımızın peşinde koşmaktan birbirimizle çok sohbet etme fırsatı yakalayamasak da başka bir kıpraşmada buluşmak dileğiyle güzel anılarla oradan ayrıldık.Böylece oğlumun kendi çevremizin dışında da sosyalleşmesinin ilk adımlarını atmış olduk.Bir sonraki kıpraşmayı dört gözle bekliyorum.Teşekkürler Nurturia ailesi ve anneleri iyi ki sizi tanıdım ve iyi ki varsınız.

Resmini çekmeyi unuttuğumdan İzmir kent portalı  sitesinden koyayım dedim.Gerçekten de güzel bir mekan değil mi?

Hiç yorum yok: