4 Aralık 2013 Çarşamba

Yenilenen Kitaplığımız

Geçenlerde dikkat ettim de oğlum elimizdeki kitapları pek eline alıp bakmak istemiyordu. Bende arkadaşlarımın tavsiye ettiği ve bir dolap kitap sitesinde okuduğum yorumlardan yola çıkarak yeni kitaplar alıp kitaplığımızı yenilemeye karar verdim. Eski olanları oyuncak dolabımızın bir rafına dizdim ve yenilerini de kitaplığımıza dizdim. Oğlum uyanınca yeni kitapları görünce çok şaşırdı. Hemen alıp incelemeye koyuldu. Henüz hepsini okumadık ama okudukça paylaşmaya çalışacağım. İşte onlardan bazıları :

Bisiklet, Kızak ve Vapur ;  http://www.birdolapkitap.com/2010/05/14/bisiklet-kizak-ve-vapur/ buradaki yorumlar üzerine aldım ve oğlum çok beğendi hele sayfaların açılıp altından farklı resimler çıkması çok hoşumuza gitti tavsiye ederiz :)















 
Şirin Dostlar Hikayeleri ; Bu kitap  seri halde satılıyor aslında dergi gibi ince ve kuşe kağıdına basılı ve renklerin canlılığı çok güzel. Geçen hafta Kitapsan'dan aldım indirimdeydi içinde 6 kitapçık var .

























Hiç yorum yok: