14 Kasım 2013 Perşembe

Doktor Aletleri Eşleştirme

Aslında bu hafta plansız takılacaktım ama hafta başında hazır doktorculuğa başlamışken devamını getireyim dedim. Çıktısını http://homeschoolcreations.com/doctorpreschoolpack.html aldığım eşleştirme, gölgesini bulma ve çizgi çizme çalışmalarını yaptık.























Ve akşam oğlumun tek başına oynarken ortaya çıkardığı mimari eseri :)) Geçen gün oğluma büyüyünce ne olacaksın diye soruyorum. Doktor mu, öğretmen mi ,mimar mı, eczacı mı, bakkal mı diye sorum. Ve cevap bakkal olucam: sakız alıcam, süpriz yumurta alıcam diyor ayy çok güldüm ama :))







3 yorum:

Unknown dedi ki...

oyy yavrum benim

Deniz dedi ki...

artık metecık doktorlardan korkmaz ;) bızımkıler de doktorculuk oynamayı sevıyor ıns. gelecekte meslek olarak da yaparlar ;)

nurcan dedi ki...

Hayırlısı bakalım ne olacaklar ama oğlum yine de korkar eminim doktorlardan.