20 Ağustos 2013 Salı

Abaküs ve Yazı Tahtası Oyunumuz

Oyuncak annemiz, Nurturianin çalışkan annesi Arzudan aldığım bu oyuncakla keyifli ve eğitici vakit geçirdik. Oyuncağın bir yüzünde abaküs diğer yüzünde de yazı tahtası var. Ayrıca içinde mıknatıslı tangram , sayılar ve yazı kalemi var. Ben ilk önce tangramları renklerine göre tahtaya çizip  oğlumdan doğru renklerine göre yerleştirmesini istedim. O da başarılı bir şekilde yerleştirdi. Daha sonra iki sayıyı yanyana koyup birini tahtaya yazdım ve oğlumdan yazdığım sayıyı üstüne koymasını istedim. Bunda da birkaç hata dışında başarılı oldu . Ve en sonunda serbest karalama çalışmaları yaptı. Biz severek oynadık oğlumla size de tavsiye ederiz. Renkli yazı kalemlerini de İkeadan almıştım daha önce.

 

 
 




1 yorum:

Adsız dedi ki...

etkinlikleriniz çok hoşuma gitti yazı tahtasını nerden aldınız acaba bana yazarmısınız