24 Haziran 2013 Pazartesi

Oyuncaklarımız Geldi :)

Geçtiğimiz hafta Arzu teyzemizden sipariş ettiğimiz oyuncaklarımız kısa sürede elimize ulaştı. Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Oğluma 8'li ahşap setlerden ve kare hayvan labirenti aldım. Tabi oyuncakların hepsini ortaya çıkarmadım. Yoksa ben başıma gelecekleri biliyorum :) Şimdilik sadece şekilleri geçirme oyununu ve labirenti çıkardım. Şekilleri kısa sürede yerlerine taktı. Diğer haftalarda da dönüşümlü olarak yenilerini çıkaracağım ortaya. Bu set bizi birkaç ay oyalar. Gerçi öyle yarım saat falan oynadığı yok zaten bu kadar uzun sürede oynadığı hiçbir oyuncağı yok:))  Daha pek çok seçenek için http://www.nurturia.com.tr/people/adaada Arzunun sayfasından pazar yerine bakabilirsiniz. Ayrıca facebooktan https://www.facebook.com/OyuncakAnnesi  da takip edebilirsiniz. Bizim listemizde daha alınacaklar var ama zamanla tabii.

 

 


2 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

çok güzeller hayırlı olsun

nurcan dedi ki...

Teşekkür ederiz:)