7 Nisan 2013 Pazar

Keçe Kitabımızın Yeni Sayfaları

Daha önce oğluma yolculuk esnasında sıkılmasın ,oyalansın diye keçeden eğitici bir kitap yapmıştım. Bakmak isterseniz burada .Aşağıdaki resimler de yeni eklediğim iki sayfa. İlk sayfada şekiller var . Altlarına cırt cırt yapıştırdım ki eşleştirme olarak oynayabilsin diye. Ayrıca hepsini ayrı renk yaptım böylece şekillerle birlikte renklerin de üzerinden geçmiş oluyoruz. İkinci sayfamızda da kırmızı, sarı, mavi ve yeşil renkli arabalarımız ve bir de trafik lambası var. Oğlum uzun zamandır trafik lambasını biliyor ve her yolculuğumuz sırasında bize gösteriyor. Tabi bunda benim de etrafımızda gördüğümüz tüm nesneleri tanımlamam ve açıklamam da etkili oluyor. Böylece daha çok şeyi kısa sürede öğrendiğine şahit olmak beni mutlu ediyor.




 


Hiç yorum yok: