18 Ekim 2012 Perşembe

Oyuncak Dolabımız ve Renkler Tablomuz

Çocuklu bir ev için olmazsa olmazlardan birisi bir yığın oyuncaktır.Ne var ki bu oyuncakları düzenlemek için de bir dolaba ihtiyaç var.Bu dolabı yaptırmaya karar vermemdeki en büyük etken montessori felsefesiyle tanışmış olmam ve ev düzenini oğlumuz için de ayarlamam gerektiğiydi.Nette yaptığım araştırmalar neticesinde ortaya böyle bir dolap çıktı ve ben de oğlum da bu işten memnun kaldık.Her ne kadar oğlum sürekli dağıtsa, ben de toplamak zorunda kalsam da ilerleyen zamanlarda kendisinin de bana yardım edeceğini umuyorum.Dolabın üzerindeki tabloyu inciminci.com sitesinde görüp çok beğendim ve bende yapmaya karar verdim.Sonunda ortaya görsel açıdan çok hoş ve oğlum için eğitici bir renkler tablosu çıktı ortaya.Üstelik çok ekonomik.Gerekenler sadece karton, uhu, makas, renkli el işi kağıtları ve el beceriniz :))




  


1 yorum:

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Kaynak belirttiğiniz için çok teşekkür ederim. :)