5 Temmuz 2012 Perşembe

Geç Kalmış Bir Babalar Günü Yazısı

Her yıl Haziran ayının ikinci haftası pazar günü babalar günü kutlanır.Biz de ilk kez eşimle ve oğlumla bu özel ve anlamlı günü kutladık.Bu yazıyı aslında o günlerde yazacaktım ama o gün ayrıca birinci doğum günümüzü de kutladığımız için arada kaynadı gitti.Birde insan çocukla uğraşırken bazen akıl falan kalmıyor.Eşime ilk babalar günü hediyesinin farklı ve özel olmasını istediğimden hediye seçenekleri için nette çok araştırmalar yaptım.En çok ilgimi çekenler de tişört baskısı yada kupa baskısıydı.İlk önce http://tish-o.com.tr/ den oğlumun resminin olduğu bir tişört bastırmayı denedim ama resmi yükleyemeyince aynı işi bu kez de http://fottom.com/ dan denedim ve siparişini verdim. Kısa zamanda elime ulaştı.Aslında aklımda kupa da kaldı ama onu da başka bir zaman yaptırmayı düşünüyorum.Nasıl olsa özel günlerin sonu gelmez.Babalar gününde de oğlum babasına ilk hediyesini verdi. Anneler günü ile başlayan ve babalar günü ile devam eden kutlamalarımız bundan sonra çekirdek aile olarak devam edecek gibi görünüyor.Bebekli bir aileye sahip olmanın en iyi yanı da kutlanmaya değer pek çok şeyin de hayatımıza girmiş olması.

Hiç yorum yok: